Het ideale dagje uit? Daarvoor moet je naar Leisurepark Roosendaal. Met die insteek hebben wij 19 april 2024, net voor de meivakantie, een PR- en influencercampagne gelanceerd waarin we de diverse activiteiten onder de aandacht brengen om zo Leisurepark Roosendaal te positioneren als een ideale dagbestemming. We mikken op gezinnen met kinderen in een straal van 50 km rondom Roosendaal.
De campagne bestond uit een samenwerking met een Nederlandse en een Belgische influencer, waarbij we deze twee familiebloggers hebben uitgenodigd voor een bezoek aan Leisurepark Roosendaal. Eén van deze influencers hebben wij tijdens haar bezoek gevolgd voor het maken van videocontent. De gemaakte videocontent hebben we vervolgens verspreid in een online campagne via DPG en Meta (Facebook en Instagram). Daarnaast hebben we de Nederlandse en Belgische pers benaderd met een persboek en -bericht.
De vooraf bepaalde doelstellingen (KPI’s) zijn ruimschoots behaald. De advertentie is meer dan 1,4 miljoen keer getoond aan Nederlanders en Belgen in een straal van 50 km rondom Roosendaal. De doelgroep is via diverse online kanalen benaderd en heeft de campagne meerdere malen gezien. Door de kracht van herhaling willen we mensen aansporen een bezoek te brengen aan het Leisurepark.
Ben je benieuwd naar alle prestaties van deze campagne?